heartache or confused

Jag lyckas inte komma överfund om vad jag egentligen känner. Är det kärlek från förr eller är jag bara förvirrad av din varma hjälpande hand?
Jag känner tvekan, ett litet hat och för mycket kärlek. 
Tvekan om världen, framtiden, nutiden och hoppet.
Ett litet hat för ilskan, sveken och lögner. 
För mycket kärlek från min fina, den värmen och minnen.

Men det är inte något dåligt med för mycket kärlek och värme, jag skulle inte ens klaga om jag fick lite mer än de oändliga jag redan får. Jag får verkligen inte nog. 
Min värme, jag kan inte sova. Jag ligger vaken i drömmar om oss men jag skjuter alltid ner dom. Rädslan är för stor, att verkligheten inte ska bli som i fantasin. 
 
 

I was laying there on the filthy ground when everyone went by like I was garbage and you lifted me up, dried my tear and told me you would help me to the better. I own you my life, my soul, my heart.
I have fallen again but you teached me strenght, brave and love.                                                                  Love got me up every day, the strenght held me up in every step and the brave kept me going forward.



Kommentarer
Anonym

Va konstig du är älskling// Erik

2015-12-23 @ 02:21:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0