ännu mer nya saker..

Blivit lite förtjust i att handla på sistone.. Idag tog jag bussen för att träffa mamma, Aiza, Sofie och Sandra. Sofie och Sandra åkte iväg så resten av oss gick för att kolla på en ny väska åt mig. Skulle igentligen köpt en brunare och större med hittade en mindre och ljusare som passade mina nya skor bättre. Är ganska nöjd med väskan men lite fundersam ännu, den är två färgad så jag har inte tagit beslutat än om jag verkligen tycker om den. Sen köpte jag ett till gelénaglack, en ögonbrynspenna och heat defence. Efter allt shoppade så blev vi hungriga och gick till kebabhouse. Hamburgare till mig, kebabtallrik till mamma och pannkakor till Aiza.
Riktigt gott!
Nu sitter jag på bussen påväg mot skåre för att få träffa mina fina vänner. Vi får se vilket bus det blir idag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0